Dazed and confused? Not me. I’m just Lost in the Cheese Aisle.

Monday, May 23, 2011

MY LOVE

Red Red Rose

O, my luve’s like a red, red rose,
That’s newly sprung in June.
O, my luve’s like the melodie,
That’s sweetly play’d in tune.

As fair art thou, my bonie lass,
So deep in luve am I,
And I will luve thee still, my Dear,
Till a’ the seas gang dry.

Till a’ the seas gang dry, my Dear,
And the rocks melt wi’ the sun!
O I will luve thee still, my Dear,
While the sands o’ life shall run.

And fare thee weel, my only Luve,
And fare thee weel a while!
And I will come again, my Luve,
Tho’ it were ten thousand mile!

- Robert Burns

On those rare occasions when words fail me, I can always rely on the Bard of Ayrshire to say just the right thing.

1 comment:

Anonymous said...

.... Burns certainly was a charmer.....

Eric